Versie het leven!

EEN STERK MERK LEEFT, SPREEKT AAN, VERBINDT, INSPIREERT EN IS SUCCESVOL

Een merkstrategie maakt hierin het verschil. Stap in de wereld en het brein van jouw doelgroep. Bied een oplossing, die los staat van de tijd waarin we verkeren. Het gaat om de beloftes en oplossingen die jouw merk garandeert. Wat zijn jouw idealen en sluiten die aan bij jouw doelgroep?

Ongewoon reclamebureau ondersteunt bedrijven en organisaties bij het creëren van een sterke marktpositie en het verbinden, boeien en binden met de markt. Het vergroten van hun merkwaarde. Hoe? Door een krachtige marketing- en communicatiestrategie neer te zetten. Geen merk, geen bedrijf en geen mens is gelijk. Meer dan ooit zijn strategische keuzes essentieel voor merkbestaansrecht. Wat doet mensen in jouw richting bewegen? Vanuit meerdere perspectieven bouwen wij mee aan de identiteit en versterken we het imago van bedrijven en organisaties. Jouw merk waardig!

CREATIEVE STRATEGIE
Een creatieve strategie wordt opgezet nadat een campagneconcept is ontwikkeld. In de creatieve strategie kijken we wat de effectiviteit van de boodschap is en hoe deze het best kan worden ingezet. Ongewoon reclamebureau kijkt bij de ontwikkeling van de boodschap naar de eenvoud ervan, de houdbaarheid, de aansluiting op de communicatiestrategie en natuurlijk naar de aansluiting bij de doelgroep.

COMMUNICATIESTRATEGIE
Met de juiste marketingmix van on- en offline middelen bereik je de gewenste doelgroep. In nauw overleg bepalen we de boodschap, middelen en planning om jouw doelstellingen zo effectief mogelijk te realiseren. En de budgetverdeling, die stellen we in gezamenlijkheid vast.

ONLINE STRATEGIE
Ooit waren ontwerp en techniek de uitgangspunten voor online communicatie. Inmiddels weten we beter. Online communicatie start met een sterk doordachte online strategie. Activatie en communicatie op meerdere online kanalen.

CONTENTSTRATEGIE
Relevantie, authenticiteit en dan nog begrijpend voor het voetlicht brengen. In de contentstrategie bepalen we wat we, wanneer en waar willen vertellen en aan wie. Content bepaalt of je gevonden wordt, essentieel om je doelstellingen te halen. 

Creatie
Realisatie