Versie het leven!

Authentiek, aantrekkelijk en afwijkend

Succes, wij snijden de taart vast aan

Waar ligt de kracht van jouw onderneming? Wie ben je? Wat vertel je? En wat doet dit voor je klanten? Wat is die unieke belofte en hoe wordt die gecommuniceerd? Een onderscheidende en relevante positionering zorgt dat jouw merk wordt (h)erkend. Ongewoon ontwikkelt, bouwt en onderhoudt merken en identiteiten. Merkbeloften vertalen wij met de juiste tone-of-voice en beeldtaal naar on- en offline middelen, campagnes en corporate communicatie.

(Product)naamontwikkeling

Een sterke naam voor jouw onderneming, organisatie of product claimt een hoge breinpositie bij jouw doelgroep. Een naam die het verhaal al inleidt geeft een grote voorsprong. Ongewoon ontwikkelde een groot aantal unieke, onderscheidende en sterke merk- en productnamen.

Logo design

Een logo is dé herkenning van je merk in al jouw communicatie. Een goed logo past bij de onderneming of organisatie en zegt meer dan 1.000 woorden. Een logo is de afspiegeling van je organisatie, onderneming of product en de bijbehorende merkwaarden. Kleur, typografie, vorm. Het draagt allemaal bij aan de merkwaarden.

Logo restylen

Met de historische merkwaarde van een bestaand logo in ons achterhoofd, tekenden wij voor een aantal restylings. Soms ligt zo’n verandering gevoelig. Maar met een frisse blik en ingrediënten uit de huidige tijdgeest brengen we bestaande logo’s op een creatieve wijze naar het nu. Daarbij kijken we kritisch naar de huidige en toekomstige waarden van de onderneming.

Huisstijlontwikkeling

Met het logo als uitgangspunt zijn kleurgebruik, typografie en vormelementen deels bepaald. Dit vormt de basis voor de corporate identity en de herkenning van het merk. Om houvast te geven aan de huisstijlbewaking ontwikkelt Ongewoon een huisstijlhandboek.

Aanpassen aan deze tijd of professionaliseren? Bel of mail, wij adviseren je graag.