Versie het leven!

Pay-off en slogans

De kracht van een slogan, jouw merk waardig

Een goede pay-off zegt waar ’t op staat. “Daar plukt u de vruchten van.” “Just do it.” “Das Auto.” Ongetwijfeld herken je deze zinnetjes en weet je direct wie de afzender is.

In ons jargon heten ze pay-off’s. Ze worden gebruikt om kort en bondig te communiceren waar het merk voor staat.

Goede pay-off’s, slogans of slagzinnen zetten zich diep vast in je geheugen en herinner jij je bij het minste geringste. Geven een emotionele lading aan het merk en dragen bij aan de effectiviteit van de communicatie. Helpen een merk om op te vallen en eigen identiteit te onderstrepen.

Ongewoon ontwikkelde onder andere: AMI Kappers “Lekker in je haar”, Assink-Weustink “De plus in elektro”, Euro Mouldings “Born to be in shape”, Salland Zorgverzekeringen “Hart voor goede zorg”, Ten Have “Gebrand op smaak”, XLLease “Super voor ondernemers”.

Creatie
Realisatie