Versie het leven!

Naamontwikkeling

Hoe die heette, ben ik vergeten: het belang van een sterke merknaam

Het belang van een pakkende merknaam wordt honderden keren per dag onderstreept. Een sterke naam blijft hangen. Claimt een positie in het brein. Vertelt al direct een verhaal. Een goede naam komt zelden uit de lucht vallen en staat ook niet op zichzelf. Nieuwe namen zullen in eerste instantie vreemd en ongemakkelijk voelen, ze moeten tenslotte nog geladen worden. Hebben tijd nodig om aan te sluiten bij de identiteit en activiteiten van de organisatie, dienst of product.

Natuurlijk moet de naam uniek zijn en als domeinnaam te gebruiken zijn. Daarnaast verzorgt Ongewoon reclamebureau de vastlegging van de merknaam en domeinnamen bij de daarvoor ingestelde organisaties, zoals bijvoorbeeld het Benelux-Bureau voor de Intellectuele Eigendom.

Ongewoon reclamebureau ontwikkelde onder andere: Oerwater, Geotop, ZorgDirect, EPDM HotSpot, Vital Centre, Virtual Dutchmen, XLEasy, XLRent.

Creatie
Realisatie