Versie het leven!

Print campagnes

Laat je zien met drukwerk!

Gedrukte communicatiemiddelen spelen nog steeds een belangrijke rol. Zeker in crossmediale campagnes. Door ons als reclamebureau veelvuldig ingezet. Print en drukwerk is omvangrijk en strekt zich uit van publicaties via dagbladen, magazines, ansichts, brochures en posters. QR-codes en Layer bieden daarbij mogelijkheden om de print door te linken naar apps, video’s en landingspagina’s. Een eenmalig magazine of een actiekrant kunnen ook onderdeel zijn van jouw crossmediale campagne. Alles communiceert met alles en kan elkaar versterken. Herhaling is daarbij cruciaal. Dat zorgt ervoor dat een boodschap blijft hangen. Eén keertje een advertentie plaatsen in een krant is om die reden veel minder effectief. Jouw doelgroep krijgt dagelijks zoveel informatie op zich af, dat één radiospotje, één tv-commercial of één printadvertentie al snel wegvalt in het lawaai van alle media-uitingen. Herhaling en congruentie. Dat zijn de kritische succesfactoren. Uitgevers bieden daarbij steeds vaker mogelijkheden aan voor branded content.

Strategie
Creatie