Versie het leven!

Print campagnes

Print is big!

Gedrukte communicatiemiddelen spelen nog steeds een belangrijke rol. Zeker in crossmediale campagnes. Door ons als reclamebureau veelvuldig ingezet. Print en drukwerk is omvangrijk en strekt zich uit van publicaties via dagbladen, magazines, DM-acties, brochures en posters. QR-codes en Layar bieden daarbij mogelijkheden om de print door te linken naar apps, video’s en landingspagina’s. Een eenmalig magazine of een actiekrant kunnen ook onderdeel zijn van een cross mediale campagne. Alles communiceert met alles en kan elkaar versterken. Herhaling is daarbij cruciaal. Dat zorgt ervoor dat een boodschap blijft hangen. Eenmalig een advertentie plaatsen in een krant is om die reden veel minder effectief. We krijgen dagelijks zoveel informatie op ons af, dat één radiospotje, één tv-commercial of één printadvertentie al snel wegvalt in het lawaai van alle media-uitingen. Herhaling en congruentie. Dat zijn de kritische succesfactoren. Uitgevers bieden daarbij steeds vaker mogelijkheden aan voor branded content.

Strategie
Creatie
Activatie