Versie het leven!

Direct mail campagnes

Recht in de roos met direct mail

Een praktisch DM-plan dat respons oplevert? Ongewoon reclamebureau begrijpt dat de kosten voor de baten gaan en weet hoe de ROI te maximaliseren. Door onze ervaring werken wij efficiënt en effectief. Maar wellicht het belangrijkst: Ongewoon reclamebureau ontwikkelt direct marketing acties die respons opleveren en goed converteren en binnen beschikbare budgetten.

Via een direct mailing is de doelgroep op een persoonlijke manier aan te schrijven. Het hoofddoel van een direct mailing is de specifieke doelgroep zo gericht mogelijk aan te spreken. Een direct mailing vormt een efficiënte en effectieve manier om met de doelgroep te communiceren. Deze vorm van marketing is persoonlijk, tastbaar en wordt beschouwd als waardevol, aangezien de boodschap rechtstreeks gericht wordt aan een consument of bedrijf. Een groot voordeel van een goed ingezette direct mailing is dat de resultaten goed meetbaar zijn. Jij weet precies hoeveel personen je hebt bereikt, en wat hier de response van is geweest!

Voor een succesvolle direct mailing campagne is het van belang om de juiste doelgroep te selecteren. Essentieel daarbij is dat de actuele contactgegevens beschikbaar zijn. Een ander groot voordeel van direct mailing per post, is dat er onbeperkte mogelijkheden zijn om het zo persoonlijk mogelijk te maken. De envelop, de tone-of-voice en het aanbod zijn tot in detail aan te passen. Juist door deze persoonlijke eigenschappen zal de ontvanger zich meer aangesproken voelen.

Strategie
Creatie
Activatie