Mart Hulshof Content manager

Als content manager krijg ik vaak de vraag: “Wat doe jij nou eigenlijk?”. Dat snap ik. Want op planeet reclame is 'content' één van de meest besproken begrippen, waar iedereen een plasje op wil doen. Dat zorgt voor ruis, die de aandacht afleidt van de essentie van content: mooie verhalen vertellen. Ziedaar mijn antwoord: ik vertel mooie verhalen. Aan mij de taak om jouw verhaal te vertellen, via de juiste kanalen, aan de juiste doelgroep. Daarin zijn vele paden te bewandelen: serialised content, content curation, branded content, native advertising, automated content, noem maar op. Maar meer nog dan hoe je iets vertelt, ben ik geïnteresseerd in wat je vertelt. Want als je verhaal niet goed is, kun je het ook niet mooi vertellen. Daarom ben ik, samen met de rest van de denkers en doeners van Ongewoon, altijd op zoek naar jouw STE. Of je nu de mooiSTE, de goedkoopSTE, de beSTE of de snelSTE bent: je bent uniek. En dat zorgt voor unieke content.