Mosman

Al sinds 1879 is Mosman een autoriteit in de engineering en productie van rvs-installaties en -halffabricaten. In samenspraak met de directie ontwikkelde Ongewoon een strategische herpositionering, om Mosman te ondersteunen bij zijn internationale groeiambities.

Branding Mosman

Herpositionering

Onderzoek naar alle kansrijke USP’s en product-marktcombinaties wees uit dat Mosman zich sterk kan positioneren met zijn unieke ontwerp en productie van warmtewisselaars. Een nicheproduct dat wereldwijd wordt ingezet voor het verwarmen, koelen of drogen van vrijstromende stortgoederen in uiteenlopende industrieën. Dit bijzondere onderscheid biedt volop kansen op de internationale markt en staat aan de basis van de door ons geadviseerde positioneringstrategie. Met als pay-off: ‘We love to heat, cool and dry’.

Huisstijl Mosman

Visuele identiteit

Op basis van de gekozen herpositionering, creëerden we een internationale visuele identiteit, aansluitend bij de expertise en kwaliteit van Mosman. We voerden grafische aanpassingen door in het logo en stelden de nieuwe positionering centraal in een nieuwe huisstijl.

Online

Alle strategische keuzes zijn vertaald naar een sterke onlinepositie met de ontwikkeling van een compleet nieuwe website. Aan de hand van de nieuwe sitemap benadrukten we alle concurrerende productoplossingen. We ontwierpen een nieuwe website volgens de richtlijnen van de visuele identiteit. Schoten nieuwe beelden en schreven de tweetalige content op basis van een uitgebreide keyword analyse. Het resultaat zie je op mosman.nl.

Mosman Online

Wij bespreken graag wat wij voor jou kunnen betekenen, onder het genot van een kop koffie! Neem gerust contact op met Nick Kerkhof

Bekijk ook

Mosman Niche Marketing
Ondernemen in Deventer Citybranding
Goede zorg dichtbij Prolongatiecampagne