Samen spetterende waterpret beleven in één van de wildwaterbanen: Wild Waterval of Sungai Kalimantan? Of razendsnel in één van de achtbanen: de Tornado, de Donderstenen of de Rioolrat? Of achterover zitten en samen genieten van de familieshow van Kareltje & Jasmijn? Avonturenpark Hellendoorn biedt voor iedereen een leuk avontuur. Avonturenpark Hellendoorn zorgt voor een onvergetelijke dag bij honderdduizenden gasten per jaar. Een prachtig familiepark op een geweldige plek, met een lange geschiedenis en een gedreven team van medewerkers.
In 2016 werden we gevraagd Avonturenpark Hellendoorn als evenementenlocatie opnieuw te positioneren. Ons concept ‘A Night Full of Adventure’ werd omarmd. Het bestaansrecht van het Avonturenpark wordt hiermee bekrachtigd en de zakelijke markt wordt direct aangesproken. Wij ontwikkelden in samenwerking met een entertainmentbedrijf een vijftal themafeesten. Van de tenaamstelling tot en met het voeren van creatieve sessies over de invulling en de marketing/communicatie. De doelgroep: 1.500 bedrijven met meer dan 100 werknemers in Midden- en Oost-Nederland.
Voor een directe één-op-éénbenadering binnen de zakelijke markt is er gekozen voor een Direct Mail. Het avontuurlijke karakter van het park, de unieke evenementenlocatie en de themafeesten maken het onderscheidend. Het eerste jaar was zeer succesvol en ook voor 2017 is daarop door Ongewoon een vervolgtraject gestart. Resultaat: in het voorjaar was het hele jaar zo goed als volgeboekt!
Voor drie thema’s hebben wij promotievideo’s ontwikkeld. In de video’s is de sfeerbeleving van de avond vastgelegd. Videocontent is een belangrijk onderdeel in contentmarketing en uitstekend in meerdere online kanalen in te zetten. Bekijk hier alle video’s!
In navolging op de zakelijke mailing hebben wij een Adwords en LinkedIn campagne opgezet. Breed ingericht met gecombineerde zoekwoorden en afgeleiden van bedrijfsfeesten en personeelsfeesten en uiteraard gericht op de beslissers. Op de specifiek ingerichte landingspagina wordt de bezoeker meegenomen in de sfeerbeleving van de avond. Inmiddels draait het tweede seizoen en wordt de communicatie door ons verzorgd.
Bij de start van het seizoen 2015 vroeg Avonturenpark Hellendoorn de nieuwe Zeeleeuwenshow bij consumenten onder de aandacht te brengen. We ontwikkelden een leuke winactie die on- en offline advertising combineerde, waarbij er interactie ontstond tussen kinderen, ouders en het park.
Via de landingspagina konden de kids een extra kleurplaat van een zeeleeuwenmasker downloaden. Foto’s van zichzelf met ingekleurd masker waren dan weer te uploaden via Facebook. Uiteindelijk zijn er ruim 300 maskers geüpload en zijn er honderden kinderen met hun masker op langs de kassa’s gekomen.