Avonturenpark Hellendoorn

Samen spetterende waterpret beleven in één van de wildwaterbanen: Wild Waterval of Sungai Kalimantan? Of razendsnel in één van de achtbanen: de Tornado, de Donderstenen of de Rioolrat? Of achterover zitten en samen genieten van de familieshow van Kareltje & Jasmijn? Avonturenpark Hellendoorn biedt voor iedereen een leuk avontuur. Avonturenpark Hellendoorn zorgt voor een onvergetelijke dag bij honderdduizenden gasten per jaar. Een prachtig familiepark op een geweldige plek, met een lange geschiedenis en een gedreven team van medewerkers.

Avonturenpark Hellendoorn zakelijke mailing

A night full of adventure

In 2016 werden we gevraagd Avonturenpark Hellendoorn als evenementenlocatie opnieuw te positioneren. Ons concept ‘A Night Full of Adventure’ werd omarmd. Het bestaansrecht van het Avonturenpark wordt hiermee bekrachtigd en de zakelijke markt wordt direct aangesproken. Wij ontwikkelden in samenwerking met een entertainmentbedrijf een vijftal themafeesten. Van de tenaamstelling tot en met het voeren van creatieve sessies over de invulling en de marketing/communicatie. De doelgroep: 1.500 bedrijven met meer dan 100 werknemers in Midden- en Oost-Nederland.

Avonturenpark Hellendoorn Direct Mail campagne

Mailings

Voor een directe één-op-éénbenadering binnen de zakelijke markt is er gekozen voor een Direct Mail. Het avontuurlijke karakter van het park, de unieke evenementenlocatie en de themafeesten maken het onderscheidend. Het eerste jaar was zeer succesvol en ook voor 2017 is daarop door Ongewoon een vervolgtraject gestart. Resultaat: in het voorjaar was het hele jaar zo goed als volgeboekt!

Video

Voor drie thema’s hebben wij promotievideo’s ontwikkeld. In de video’s is de sfeerbeleving van de avond vastgelegd. Videocontent is een belangrijk onderdeel in contentmarketing en uitstekend in meerdere online kanalen in te zetten. Bekijk hier alle video’s! 

 
Avonturenpark Hellendoorn online media

Online media

In navolging op de zakelijke mailing hebben wij een Adwords en LinkedIn campagne opgezet. Breed ingericht met gecombineerde zoekwoorden en afgeleiden van bedrijfsfeesten en personeelsfeesten en uiteraard gericht op de beslissers. Op de specifiek ingerichte landingspagina wordt de bezoeker meegenomen in de sfeerbeleving van de avond. Inmiddels draait het tweede seizoen en wordt de communicatie door ons verzorgd.

 
Avonturenpark Hellendoorn LinkedIn advertentie

LinkedIn Advertising

Voor de bedrijfsfeesten ‘A Night Full of Adventure’ adviseerden wij een online campagne op LinkedIn en Google Adwords. We genereerden hiermee de benodigde aandacht en zorgden voor conversie (aanmeldingen voor een avontuurlijk bedrijfsfeest). 

Avonturenpark Hellendoorn Direct Mail campagne

DM campagne Zeeleeuwenshow

Bij de start van het seizoen 2015 vroeg Avonturenpark Hellendoorn de nieuwe Zeeleeuwenshow bij consumenten onder de aandacht te brengen. We ontwikkelden een leuke winactie die on- en offline advertising combineerde, waarbij er interactie ontstond tussen kinderen, ouders en het park.

Avonturenpark Hellendoorn website zeeleeuwenshow

Website Zeeleeuwenshow

Via de landingspagina konden de kids een extra kleurplaat van een zeeleeuwenmasker downloaden. Foto’s van zichzelf met ingekleurd masker waren dan weer te uploaden via Facebook. Uiteindelijk zijn er ruim 300 maskers geüpload en zijn er honderden kinderen met hun masker op langs de kassa’s gekomen.

 
Avonturenpark Hellendoorn Facebookcampagne zeeleeuwenshow

WIN-Actie

Via de speciaal ingerichte landingspagina of Facebook konden kinderen/ouders hun ingekleurde masker uploaden. Uit de inzendingen werden er 10 Meet & Greets met de zeeleeuwen verloot. Het masker is huis-aan-huis verspreid. Uiteindelijk zijn er ruim 300 creatieve variaties van maskers geüpload en zijn er honderden kinderen met het masker op langs de kassa’s gekomen.

Wij bespreken graag wat wij voor jou kunnen betekenen, onder het genot van een kop koffie! Neem gerust contact op met Nick Kerkhof

Bekijk ook

Screams Eventmarketing
Oerwater Ervaar de kracht
Theeo & Theea Nieuw merk in de markt