visuele content beter dan tekst
BLOG - 12/10/18

7 redenen waarom visuele content beter werkt dan tekst

Hoe zorg je ervoor dat jouw boodschap de doelgroep bereikt ondanks de informatie-overload?

Kleurenpsychologie: Het effect van kleur op je merk
BLOG - 27/09/18

Kleurenpsychologie: Het effect van kleur op je merk

Kleurgebruik heeft een grote invloed op de uitstraling van een merk. Kleur kan maken of breken. Maar hoe gaat dat en...

Eventmarketing: effectieve beleveniscommunicatie
BLOG - 19/09/18

Eventmarketing: effectieve beleveniscommunicatie

In de strijd om de aandacht van de consument kiezen steeds meer bedrijven voor de niet-traditionele...

Huisstijl vernieuwing: ben jij nog up-to-date?
BLOG - 07/09/18

Huisstijl vernieuwing: ben jij nog up-to-date?

Logo’s en huisstijlen van merken en bedrijven veranderen. Dit gebeurt niet altijd drastisch, soms ook heel subtiel....

Het belang van User Generated Content voor jouw bedrijf
BLOG - 31/08/18

Het belang van User Generated Content voor jouw bedrijf

User Generated Content (UGC) zorgt voor geloofwaardigheid, klantloyaliteit en interactie. De eenvoudigste manier om...

Nieuw: diensten aanbieden in Google Mijn Bedrijf
BLOG - 22/08/18

Nieuw: diensten aanbieden in Google Mijn Bedrijf

Google Mijn Bedrijf biedt nu de mogelijkheid om diensten toe te voegen. Hiermee kunnen bedrijven hun producten en...

Nieuwe functie in WhatsApp Business
BLOG - 07/08/18

Nieuwe functie in WhatsApp Business

WhatsApp voor bedrijven is uitgebreid met een API tool. Hiermee kunnen bedrijven automatische berichten versturen,...

Komkommertijd: zo pluk je er de vruchten van
BLOG - 03/08/18

Komkommertijd: zo pluk je er de vruchten van

Vier tips voor het inspelen op de behoeftes van consumenten in de komkommertijd.

Flexibiliteit van de huisstijl
BLOG - 27/07/18

Flexibiliteit van de huisstijl

Kleurgebruik, logotoepassing, fontkeuze en lay-out worden tot op de millimeter vastgelegd in de huisstijl. Maar zijn...

Hoe meet je offline marketing- activiteiten?
BLOG - 17/07/18

Hoe meet je offline marketing- activiteiten?

Offline communicatie is essentieel voor het creëren van brand awareness. Hoe analyseer je het effect van een flyer op...

De impact van aandacht
BLOG - 12/07/18

De impact van aandacht

Kleine online retailers kunnen het spel tegen de grote marktplaatsen winnen door de focus te leggen op aandacht.

Inspelen op cruciale micro-momenten
BLOG - 02/07/18

Inspelen op cruciale micro-momenten

Micro-momenten zijn stappen die de consument onderneemt voor zijn aankoop. Er zijn diverse behoeftes die vervult...