NIEUWS - 02/02/18 IJzersterke rebranding voor de rvs-bewerkers van Mosman

Al sinds 1879 hebben de specialisten van Mosman ervaring met de engineering en productie van rvs-installaties en -halffabricaten. En rust roest, zeggen ze, dus ook voor de toekomst liggen er vele mooie plannen voor verdere internationale expansie. In samenwerking en samenspraak met de directie van Mosman, ontwikkelde wij de strategische herpositionering.Website MosmanOnderzoek naar alle USP’s en product-marktcombinaties wees uit dat Mosman zich met name sterk kan profileren met zijn unieke ontwerp en productie van warmtewisselaars. Installaties die wereldwijd worden ingezet voor het verwarmen, koelen of drogen van vrijstromende stortgoederen in uiteenlopende industrieën. Met dit nicheproduct liggen er voor Mosman mooie kansen op de internationale markt. Resultaat: een internationale branding met de focus op de ontwikkeling en productie van warmtewisselaars. Voor ons aanleiding in te zetten op de pay-off ‘we love to heat, cool and dry’.

Visuele identiteit
Op basis van de herpositionering zijn er grafische aanpassingen doorgevoerd in het logo, is een nieuwe huisstijl ontwikkeld en ging de website op de schop. Aan de hand van een nieuwe sitemap stelden we alle concurrerende productoplossingen centraal en ontwierpen we een internationaal, fris design. We schoten nieuwe beelden en schreven alle content op basis van een uitgebreide keyword analyse. Het resultaat zie je op mosman.nl.

Mart Hulshof
Ongewoon