NIEUWS - 12/01/18 Frisse positionering ‘blaast’ EuroMouldings nieuw leven in

Het Nijverdalse EuroMouldigs heeft al meer dan dertig jaar ervaring in de productie van geblazen kunststof verpakkingen als jerrycans en flessen voor o.a. de internationale smeermiddelenindustrie. Een lange staat van dienst, die toe was aan een moderne look ’n feel. Ongewoon adviseerde en ontwikkelde de nieuwe positionering, aansluitend op de ambities van het bedrijf en de kwaliteit van haar producten en diensten.

Website Euro Mouldings OngewoonEen uitgebreide positioneringsworkshop ging daaraan vooraf. Gezamenlijk hebben we invulling gegeven aan het merk EuroMouldings door de merkwaarden, doelgroepen, markt- productcombinaties en USP’s inzichtelijk te maken. We maakten de vertaalslag naar een marketingstrategie en gaven vorm aan de corporate identity: het logo, de beeldtaal en de pay-off ‘born to be in shape’.

Deze nieuwe, frisse identiteit is nu te bewonderen op euro-mouldings.nl. Video, fotografie en ontwerp van de website zijn volledig verzorgd door Ongewoon. Een resultaat waar we trots op zijn!

Mart Hulshof
Ongewoon